16 Mars Tis

Jag och Anne Henricsson lunchade...alltid intressant att möta henne
Sluta jobbet vid 16, hem till Petra och Nadja för en fika, skjutsade Nadja till stationen och därefter en tur till HK, gick snabbt en timme, körde rodd i 10 minuter och cykel tio minuter.....pratade lite med Kronis, han hade ont i ryggen så jag sa att jag kunde massera honom rent platoniskt, berättade för honom att jag kansek träffat min DP, då log han och frågade om den andre tyckte att han träffat DK ( dröm-kvinnan)...nja, det vet jag inte...vi kanske iallafall ska byta platoniska rygg-massage-tjänster, sen blev det bråttom min käre vän Anders J skulle komma, han kom och vi skrattade i massor, Moster Karin kom förbi efter jobbet en sväng, så vi hade en trevlig pratstund, Anders åkte hem vid 23:00...han tyckte att jag skulle med på cindarella-tur 6:e juni......ja kanske det, det kan ju bli för mycket......ska ju på Lady GaGa 7:e maj i Sthlm med käre Anneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0