18 Mars Bosse bjuder in till kick-boxing

Idag är Lisa i Stockholm för att se Grease, hon är där med klassen...kul att de gör något sånt här med skolan, de går ju ut om några veckor och sprids för vinden...en del.

Bosse ( vår 60-årige IT-pedagog) har vi flertalet tillfällen tyckt att jag ska följa med och träna KB...idag slpg jag till, Marie var upptagen med annat, så det passade bra. Innan åt jag och Linus middag, jag fick tummen upp av honom för min middagsprestation ( kycklingfilé, grädde, creme fraiche, franska örter, vitlök och lite citron, egengjorda potatisklyftor med flingsalt)

När jag kom till KB, så var det säkert 40 pers där, jag trodde det var dåligt med deltagare, så att det var därför han ville ha med mig....jag träffade mycket folk jag kände igen, så jag fortsätter kanske.

Storleken har INTE betydelse, jag höll på att bli utkickad av min sparrinpartner som var 1,40 lång och vägde 40 kg eller kanske ändå mindre...samtidigt som hon boxades mot mig så dansade hon svängigt till blackeyedpeas...

Imorgon ska vi ut med jobbet på afterwork


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0