20 Mars Annekes 40-årsfest


Morgonen var skön, lite bad och kaffedrickning...sen med Anne på stan för en fika, och köpa resterande saker till Anneke...köpte sex påskkärringar att ha i påskriset på Perssons bokhandel, de ser helt galna ut och jag köpte allihop för 30 kr.....sköna tanter :-)

Jag åkte hem och blev barnvakt åt Disa, jag och Petra och Disa tog en tur ner till stan.....Petra följde med hem, vi käkade och pratade, Disa pratade med zebrafinksen. Drack lite breezers och förberedde mitt hår


Anne och jag åkte till Annekes 40-årsfest i Karlstad....gud va kul vi hade, vi pratade mycket gamla minnen,



Anneke kom ihåg när vi var i Molkom, då sprang Anne in till oss och sa
att vi var tvungna att komma och kolla på några snygga killar, det var A-HA

Skriet , jag och Anneke
Vi tog bussen hem vid 02:00.....hur underbart är det inte att lägga sig vertikalt i en säng.....guld-läge, minst en gång om dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0